Spread your wings!

Jag & vovven var ute & fotade fåglar. Vi förenar ofta nytta med nöje, jag fotar ( nöje) Vovven får snällt ligga & se på alla dessa fåglar som flyger runt hennes huvud ( nytta). Jag glömmer ofta bort att hon ligger en bit ifrån mig när jag börjar att fota. Ibland ser jag i ögonvrån en hundhals som vuxit flera centimeter :)
Men hon ligger snällt kvar :) Jag är i valet & kvalet att köpa mig en ny fullmormats kamera. En mycket bättre kamera än den jag har nu. Mitt fotointresse har bara vuxit & i takt med att jag utvecklas så vill jag ha denna mer avancerade kamera. Så snälla Pappa om du läser detta ( det vet jag att han gör) kan du väl uppfylla min önskan :))
♥ Johanna
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Håller tummarna för dig;)och att han förstår budskapet. Mycket vackra bilder!

Svar: Tack Maja!
Välkommen!

2012-06-30 @ 23:12:03
URL: http://www.hjort.dinstudio.se
Postat av: Jeanette

Klart dottern ska ha en ny kamera så duktig hon är eller hur pappa Johanna ;) för vi vet ju att du läser detta ;)

Svar: Ha ha. bra Jeanette att du lägger press på lilla pappi :)
Välkommen!

2012-07-01 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0